HOME | SITEMAP   

Telefonische verkoop


U kent het wel: gebeld worden door een medewerker van een callcenter, vaak rond etenstijd, die al voorlezend van een telefoonscript u iets probeert te verkopen…. Met stip genoteerd in de ergernis top 10!

Toch bestaat er een goede effectieve mogelijkheid om op een juiste manier uw klant te benaderen.
 
In deze training leert u succesvol telefonische verkoop te plegen en /of afspraken te maken zonder ergernis van uw klant.

Onderwerpen die in de training behandeld worden zijn onder andere: Communicatietechnieken, wat is communicatie? verbale en non-verbale communicatie, stemgebruik; volume, intonatie en tempo als aandachtstrekker, het inzetten van vraag- en doorvraagtechnieken, luisteren, samenvatten en terugkoppelen.
 
Klik hier om u in te schrijven.

Optioneel:

Commerciële Vaardigheden
 
   
Maatwerk:

P.S.
levert altijd maatwerk!
       Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden!

« vorige pagina
image/jpeg