HOME | SITEMAP   

Resultaatgericht Communiceren


We praten en luisteren elke dag. Tegen collega’s, buren, vrienden en zelfs de caissière bij de supermarkt. Maar hoe goed zijn we hier nu eigenlijk in? Hoe komen we over bij anderen? Is dit ook zoals we dit zouden willen? Halen we het resultaat wat we willen?

P.S. geeft u inzicht in hoe u overkomt op anderen. U leert uw communicatiestijl af te stemmen zodat uw omgeving ook daadwerkelijk begrijpt en accepteert wat u bedoelt. U leert het overtuigend brengen van uw boodschap, actiever te luisteren en meer door te vragen. Uzelf en uw bedrijf op een positieve en zelfbewuste wijze presenteren staat centraal.

Centraal tijdens deze training staan de vragen: Hoe bedoel ik het? Hoe komt het (positief) over? Hoe bereik ik mijn doel?

Onderwerpen die in de basistraining communicatieve vaardigheden behandeld worden zijn onder andere: Communicatietechnieken, wat is communicatie? verbale en non-verbale communicatie, rapport maken; stemgebruik; volume, intonatie en tempo als aandachtstrekker, het inzetten van vraag- en doorvraagtechnieken, luisteren, samenvatten en terugkoppelen, zelfanalyse, hoe effectief is uw huidige communicatiestijl? Hoe actief luistert u? Hoe assertief communiceert u? Vaardigheden door oefening, actief luisteren.

Klik hier om u in te schrijven.

 
Maatwerk:

P.S.
levert altijd maatwerk! 
       Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden!

« vorige pagina
image/jpeg

Succesvol communiceren!
Daarom P.S.!