HOME | SITEMAP   

Commerciƫle vaardigheden


In deze verkooptraining leert u of uw medewerker structuur aanbrengen in verkoopgesprekken.  Bezwaren overwinnen en commerciële slagkracht vergroten door het verkrijgen van relevante informatie. Na afloop van de training zijn u en uw medewerkers in staat te achterhalen wat en vooral waarom de klant iets wil. Uiteindelijk bent u beter in staat de klant met de juiste, op zijn/haar motivatie afgestemde, argumenten te overtuigen, zodat de order kan worden afgesloten.

Onderwerpen die in de training behandeld worden zijn onder andere: Wie is mijn klant? Wat wil de klant en waarom? Hoe win ik het vertrouwen van de klant? Hoe houd ik het initiatief in handen? Hoe reageer ik het beste op weerstanden en bezwaren? Hoe overtuig ik de klant? Hoe speel ik in op de non-verbale communicatie van de klant? Hoe presenteer ik mijn bedrijf in een salespitch? Hoe herken ik koopsignalen? Hoe sluit ik de order af?

De combinatie van rollenspelen, praktijkcases en theorie staan borg voor resultaten die onmiddellijk in de praktijk kunnen worden toegepast!

In te passen maar ook los te volgen is de training:

Telefonisch afspraken maken
Het eerste contact met een klant of prospect is vaak via de telefoon. Tijdens deze training leert u of uw medewerkers hoe je contactbezwaren omzeilt en hoe je makkelijker tot verkoop en/of een afspraak komt.

Vaardigheden door oefening
Aan de hand van oefeningen en rollenspelen ontwikkelt uw medewerkers commerciële vaardigheden. Ze leren Actief luisteren (luisteren, samenvatten en de juiste vragen stellen), de vraag achter de vraag achterhalen, non-verbale communicatie en eigen persoonlijke uitstraling herkennen, feedback geven en krijgen, duidelijk en direct communiceren en grenzen stellen, bezwaartechnieken, rapport maken en nog veel meer.
 
Klik hier om u in te schrijven.

Maatwerk:

P.S.
levert altijd maatwerk!
       Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden!

« vorige pagina

image/jpeg
Succesvol zakendoen!
Daarom P.S.!